You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 3 Next »

Omega Verksteds PR drives i hovedsak av Kommunikasjonsansvarlig og av Arrangementansvarlig ved kurs/arrangement. Informasjonen under er ment som en veiledning og ikke fastsatte regler. Hovedkanalene til OV er hjemmesiden og Instagram suplementert med Facebook for generelle oppdateringer.

OV's SoMe tilstedeværelse:

Fysisk promotering

  • Plakater om kurs
  • Generell reklamering for OV

Grafisk materiale

  • OVs logoer og grafiske elementer kan hentes her
  • Plakater og ferdig materiale finnes her, mens bilder og videoer finnes på OVsky

Hva som postes

Instagram

Poster

  • Reklame for kurs/arrangement
  • Promotering av OV som organisasjon
  • Generalforsamling
  • Tester av OBS
  • Reklame for hva vi har på OV
    • 3D-printer, Laserkutter, Wazer, sveising osv. 

Stories

  • Hverdagsposter
    • Nyfylt kjøleskap, større ordre komponenter, 
  • Takeovers av forskjellige komitéer
  • Repost av andre som tagger oss
  • Statistikk av Den Gule Dør

Reels/IGTV

  • Lengre klip av f.eks. teslacoil, robotkrig, større prosjekter

Eksempler på kampanjer

  • Hva har du i skuffen din?
    • Poster der styremedlemmer kan vise hva som ligger i skuffen sin. Skaper engasjement for hva og hvem vi er på OV.
  • Vis meg ditt prosjekt
    • Jevnlig spørre styret om det er noe spennende prosjekter på gang. Oppsøke medlemmer du ser holder på med noe spennende.

Facebook

  • Hovedsaklig reklame over hva som skjer på OV mtp. kurs og arrangementer

YouTube

  • Lengre videoer fra større prosjekter
  • Promovideoer

Twitter

  • Ikke i bruk atm
  • No labels